Untitled

Viszonylag passzív blogolói időszakomat élem. A jövőben igyekszem ezen változtatni ugyanis van pár dolog amit érdemes lenne feltennem. Részint firkák az ideji filmemhez, meg más cuccok is

Amiről most írok azonban egészen más nyúz. Pár hónappal a Néma Játék befejezése után és pár nappal azután, hogy megfogadtam, az egyetem végéig nem fogok semmilyen nagyobb volumenű képregény elkészítésébe.....elkezdtem kidolgozni egy kb 100 oldalas Noname képregény sztoriját.
Még számomra sem tiszta mi lesz ebből vagy, hogy mikorra lesz belőle valami. Valószínű, hogy legkorábban 2012-ben kerülne napvilágra a cucc. Szóval talán a világvége elött, de valamikor mindenképpen. Részben azért is akarok valami nagyobb történetbe fogni mert az első néhány Noname is úgy készült, hogy majd lesz belőle valami hosszabb aztán ez csak kedvcsináló. Aztán azon kaptam magam, hogy 50 oldalnyi kedvcsinálóm van egy nem létező képregényhez. Nomindegy. Mostanra kicsit megfeneklettem a rövid sztorikkal ezért is gondoltam, hogy valami nagyobba fogok. Úgyhogy ez van.

ez pedíg egy Frazetta rajz egik karakterének rajzolásából alakult ki (elég combos)

Nincsenek megjegyzések: