újabb bénaságok

Újra megpróbáltam lerajzolni hitvesem a Wacom tábla segítségével.

7 megjegyzés:

feki írta...

Simán elmenne egy családon belüli erőszakról készült rövidfilmben.

Jurik Kristóf írta...

a jobb oldalit felismerem, örült az asszony?
de tökrejól elmegy egy rajzfilmben, ha nem a szupernatúra volt a cél.

márk írta...

before and after showing your kakas to the asszony? bocs hogy a főneveket magyarul írtam.

aláírás:
jóbarátod
adolf
(csókolj te őrült)

Miklós Felvidéki írta...

Énse mondhattam szebben komáim!!! Kivéve feki mert ő tök öreg.

Csacso írta...

Mivel Fekinél csak csöppet vagyok ifjabb, így az én „öreges” meglátásom:
(Tudva, hogy igazándiból nemrég múlt 20)
Baloldali, mondhatni naivan fiatal tekintet –ez nem negatív jelző részemről. Fiatalos száj, szemek 16 évesnek mondanám.
Jobboldali, kiégett negyvenes, a szemek; száj; színek; árnyékok –öregbítik erősen. A halas-történet mamókája sokkal kellemesebb, barátságosabb színeket kapott. Mondjuk 47 éves. Még arra tudok gondolni, hogy Miklós monitora nagyon el van állítva, eltér a valós színektől.
Ha már elkezdtem életkorokat írogatni… Garfunkeles hölgy 36 éves, Lakókocsis mamóka, szépen megöregedett 80 éves.
Boldog Új esztendőt!
Hajrá!

LM írta...

a bal oldali a jobbosnak a lánya, vagy fiatalkori énje. és az öreg jobbos legbelül visszavágyja magának az ifjúkort, ettől savanyú, és ettől nézi le a sokkal bizakodóbb ifjabb énjét. és a dekoltázsa is nagyobb.
vagy a bal oldali kép a Mikit ábrázolja?
a hitwesch-t pedig nem így írják, schagges

emese erdélyi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.