Harder Better Faster Stronger


Ahogy a Daftpunk is énekli ez a nyár számomra a kőkemény munkáról szól. Eddíg érettségi volt meg felvételi, most pedíg egyszerre több feladat szakadt a nyakamba.
Megjelent a G5 harmadik száma, amiben lezárul Noname viszontagságos nyaralásának története. Ha érdekel pislantsatok beléje! Egyébiránt elkezdtem írni a képregényt sztoribordozni mint az állat mert ideje rajzolnom valamit amire az unokáim is emlékezni fognak (Ez pedíg a Néma Játék c. grefik novelem). Persze nem lenne teljes ez a nyár se ha nem kéne egyszerre 3-4 dologra koncentrálni, a többi feladatomról viszont még nem beszélhetek mert köt a titoktartás...vagy mi, de szeptemberben többé kevésbé minden kiderül majd. Amúgy meg asszem felvettek a Moméra animáció szakra.
Egyenlőre ennyi most jöjjön a meló!

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ó hogy én hogy szeretem a Daft Punkot, mármint nem a mostanit (Human After All) hane ezt a régebbi, Discovery, Homework).

Névtelen írta...

:| Ez iszonyat nagy dolog Te! Gratulálok!

Névtelen írta...

én is gratula, szerintem is frankó dolog. csekkoltam is a képregényt. havonta 2 oldal egy 6 oldalasból... íhh. kellemesen belassítja az ovasást:) (ezek a szerkesztők...).
+ a kisebb lapméret szerintem jobban állna a képregényednek.

de légyen bárminemű negatívum is, akkor is, ja: hiphiphurrá