NÉMA JÁTÉK 3. fejezet tusrajz meg egyéb fasságok

Nyár vége óta próbálok nekiesni a Néma Játék 3. fejezetének tusrajzának. A probléma csak az, hogy amikor elkezdtem akkor egy 0,3-as Stadler csőtollal csináltam, ami mostanra persze tropára ment. Mindenféle tollakkal próbálkoztam mer hát ha van itthon csomó torzszülött szétment szar akkor minek vennék, elvégre szegény ember vízzel főz. Persze hiába van Rotringból is 0,3-as meg o,25-ös meg Staedler 0,4-es egyik se jó. Kénytelen leszek kölcsönözni vagy venni mert rosszul áll a szénám. Egyébiránt ha valakit érdekel még Zsuzsi, egy időben elkezdtem csinálni neki pár oldal storyboardot hátha...hát majd meglátjuk, ez most tényleg nem rajtam múlik.
Noname egészen váratlan szerepet kap most a jövőben szóval ezerrel skiccelek mégha tudom is, hogy nem terelhetem el magamat az igazi célomtól!

Amúgy van ott oldalt lenn egy ilyen kiss cucc amivel mindenféle zenéket hallgathattok amikor épp az általam írt postokat böngészitek, és ez tök jó! Na akkor hamarosan újabb rosszhírekkel jövök addígis CSÁ!

Nincsenek megjegyzések: