SPIDER-MAN vagy PÓKEMBER 3 kritika


kábé egy hete láttam a Pókembör 3. részét és tényleg borzasztó, hulladék lett. A szimbióta története idő hiány miatt HOPP kitörlődött, a helyére jelentéktelen nyálas, vagy nevetségesen rossz jelenetek ugrotak be. A szibióta hatására Pókembernek ronda zsíros haja van és kifestett szeme, ezen kívül nagyon cikin viselkedik a nőkkel (ez mongyuk kicsit rám emlékeztet), rossz a dumája és úgy táncol mint zúlender. A fekete ruha az eredeti photoshopos grayscale változata. Gwen Stacy dramaturgiai szerepe ugrott mivel az első részben nem őt dobták le a hídról, most csak témfereg, néha illegeti magát a kamera előtt, kevés sikerrel. Eddie Brock szánalmas kis gyökér, köze nincs a képregényes társához. Az élete elvileg romokban van Peter miatt ám ez alíg indokolt, Venom még ha jól is nézne ki, akkor sem méltó figura az eredetijéhez ő se. Homokember nevetséges drámaira tervezett figura, csak azért nem emelem ki, hogy MENNYIRE 2 dimenziós, mert egyáltalán nincs ezzel egyedül, amúgy a 3d-je is gagyi, legalábbis ennyi pénzből. Harry egész film alatt olyan bárgyún vigyorog, hogy a fim végére maga a néző akarja kinyírni, hála istennek addígra már "kétarc" lesz belőle, és végül a lemenő nap fényében meg is hal. A leomló épületek 3d-je viccesre sikeredett, csakúgy mint az is mókás, hogy Venom a hálójába milyen jól tipografizált betűkkel tud írni.
Olyannyira lehangoló mód szar mozit sikerült az eddígi legnagyobb költségvetésből kreálni, hogy csak fogja az ember a fejét. Ennyi pénz egy olyan ember kezébe mint Sam Raimi!
Hát megért ennyit várni erre? A mozijegy árát se érte meg!!!!

Persze az első 2 rész sem volt olyan csúcs, de azok, szórakoztató igényesen kivitelezett mozik voltak ilyen-olyan (najó rengeteg) gyermekbetegségekkel.
Aszondom az egyetlen megoldás az lenne ha elfelejtenék az egészet és tiszta lappal kezdenék, új rendező, új színészgárda stb...
Csak az a baj hogy Halivúdban annyi emberen megy át egy forgatókönyv, hogy alíg van rá esély hogy a végeredmény jó lesz, ugyanakkor egy Pókember c. film bármilyen szar lesz többszörösen megtéríti a belefektetett pénzt, így a hangsúly már nem is a minőségen van.
Kössük fel Raimi-t a lámpa vasra! Így biztos, hogy sem ennek folytatást sem más csodát nem dob össze többet.

7 megjegyzés:

Csepella Olivér, a pék írta...

úgyvan!

hüjeviki... írta...

nos ez újabb vizuális merénylettel erősen eltaláltad a humorpontomat bazkikám...

LM írta...

valaha volt egy oldszkul evil dead.. bar sosem lattam, de mindenki odavan töle, de en felek megnezni, meg aztan nem is t'om, honnan szerezzem meg nem is tudom

Peter Tikos írta...

Evil Dead a legkirályabb! Sam Raimi nem volt mindig ilyen fos, csakúgy, mintahogy Ridley Scott is tudott régen Alient rendezni, most meg már csak szarokat. Meg lehetne még sorolni az ilyeneket hosszan.

LM írta...

héjj, ridliszkott most is tud 1 s mást, pl gladiatór, meg hannibál...-t tud.
de amúgy kössetek fel engem is, met nekem tetszett a pókember 3, hehe:)
sok hibája van, az igaz, de én eleve már úgy mentem el megnézni, hogy olvastam ezt a sok fikát róla, és nem vártam sokat... de sztem egy jókis szórakoztató film, amolyan matiné.. nem annyira gáz, na. láttam én már sokkal rosszabbat is, nem is egyet... van egy, pl., ami 300x rosszabb:)

Névtelen írta...

szerintem tök király volt,csak az lehangoló hogy tiszta szarokat irnak rola...pedig az 1. két rész elmehet a sunyiba-a 3. volt a legjobb...aki meg csak a hibákat nézi ne menjen moziba,hanem javitson matekdolgozatott,s ott kiélheti hibakereső szenvedélyét:)

Névtelen írta...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!