SAKURA-Micron


Eszköz ismertetőm ezennel folytatódik. A Sakura nevű cég tollaival nem rég ismerkedtem meg és kellemeset csalódtam. a tollak remekül működtethetőek, áruk kedvező, és legalább oylan jók mint tölthető társuk amit a copic cég gyárt (erről később bővebben). Én hármat vettem 3 különböző vastagságban, és ezzel húztam ki a (különösebb sikert nem aratott) Zsuzsit. nem pöttyöz, nem üt át a dipán, nem alkoholos alapú, szóval jó, hasonló a csőtollhoz, de nek kell 90 fokkal a papírra tartani ahoz hogy fogjon egyszóval királyságos. Arra azért figyelni kell, hogy nenyomjuk erősen a papírra mert letörik a hegye. A cég alkoholos filcet is árul de azt inkább ne vegyünk. Ha mindenáron a fekete tust akarjuk megkerülni, akkor használjunk lakkfilcet vagy... erről majd később ;)

1 megjegyzés:

hüjeviki... írta...

persze hogy keráj én muttam.